ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

شعر نشانه او - و

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

                                                                                                                                                                         

    توت فرنگی        لیمو              انگور    


او ، و         او اول     و غیر اول

ما دو تا او هستیم

کنار هم نشستیم  

من او اول هستم

همیشه اول هستم

خودم کلمه هستم

 به من می گن او اول

دوستم و غیراول هیچ وقت نمیاد اول  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۲)

خیلللی خوووب

خیلی زیبا و آموزنده بود ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی