ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

آموزش نشانه یـ ی با شعر

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ



 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_   یخ 

                           چای                                               


یـ    غیر آخر                                      ی آخر

مادونفر برادر                        غیر آخر وآخر 

دو شکل داریم بچه ها           کشیده داریم صدا

من ی آخر هستم                 همیشه آخر هستم

دوستم یـ غیرآخر                  هیچ وقت نمیاد آخر

یـ غیر آخر منم                                       رو خط دنباله داره منم

دو نقطه دارم در پایین            شکل  من را خوب ببین 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۱)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۹ آرزو حشمتی
قسم بر  " اقرا بسم ربک الذی خلق" 
قسم بر " ن و القلم و ما یسطرون" 
قسم بر "معلمم " 
قسم بر مهربانی قلبت و گرمی آغوشت که بوی مادر میدهد...
قسم بر خستگی جانت که یاد آور تن خسته پدر است ...
قسم بر چشمان نگرانت (از آینده ام) که پشت لبخند دلنشینت پنهان شده است ...
قسم بر رسالت پیامبر گونه ات...
قسم بر عظمت و فروتنی معلم کلاس اولم،بر بی ادعایی اش ،که بهشتی زیر پایش چون مادر مقرر نکرده اند ، اما جایگاهش جای پیامبران است ، معلم من خودِ بهشت است ...
قسم بر بهشت من ،که نوشتن نامم را از او آموختم  و یاد داد به جز بابا که آب و نان میدهد، به غیر از مادر که مرا می بوسد، معلم جانم میدهد و گرمای بوسه های آموزشش ، روحم را پرواز میدهد به دنیای جدید.... دنیایی فراتر از بازی های کودکانه و آموزش های مادرانه ...
معلم کلاس اولم ، مادرم است ، پدرم است ، رفیقم است، غصه هایم را می فهمد ... با خنده هایم کودکانه می خندد...پا به پایم شادمانه میدود و بازی می کند ... 
معلم کلاس اولم ، جانم است ... تلالو روزهای پرورش کودکی هایم است ... 
معلمم ، دستان پر از مهرت را می بوسم که قلم به دستم دادی و به من آموختی : جانِ من بنویس: س ت ی ا
و نوشتم : ستیا دوستت دارد ....💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی