ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

11 اردیبهشت

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

سلام و عرض ادب، این جلسه:

- کمی لوحه قرآن خوانده شد.

- ارزشیابی ریاضی برگزار شد  و برگه ها برای رویت اولیای گرامی داده شده است.

- دیکته کلاسی گفته شد.

- جمع چندتایی و تفریق کار شد.

- مخالف کلمات کار شد که این برای دانش آموزان کمی سنگین است و کار اضافه می باشد که فقط برای اطلاعات بیشتر کار میشود.

تکرار و تمرین فراموش نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۱)

"انی بعثت معلما " را در وجود پیامبر گونه ات یافتم...
خانم معلم من مثل نماز است ، سرشار از حضور ...
مثل نیایش است ، لبریز از نیاز...
مثل کتاب است ، مالامال از آگاهی...
مثل اولین صدآفرین است ، سرریز از خوش و شادی...
مثل خداست، آکنده از همه خوبی ها ...
من در کلاسش آموختم : فرشتگانی هستند که با سیاه شدن دفتر مشق مویشان سپید می شود ...
بوی اردیبهشت عطر حضور معلم است ...یاد چشم و دل مهربان معلمم...یاد حرکت دستان سپید او بر تخته سیاه ....
معلم کلاس اولم، خانم قوامی نازنینم، جان من است ...نور پاشید به دنیای تاریک بی دانشی ام ...
و من روزی دلتنگ همین روزها خواهم شد ...روزهای کودکی و کلاس اول و صدای مادرانه معلمم....
امروز روز توست که من فریاد بزنم :
در کلاس تو مرا جایی هست که بر آن نیمکت چوبی خشک ، دری از مهر و محبت به دلم بگشودی ...



بر گرفته از دل : ستیا کوشافر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی