ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

کارهای روز یکشنبه

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، کارهای روز یکشنبه به شرح ذیل می‌باشد:

- نگاره 2 از کتاب بخوانیم دوره شد.

- نگاره 3 از کتاب بنویسیم تدریس شد.

- صفحه 3 کتاب بنویسیم انجام شد.

- 3 صفحه پلی کپی از نگاره 3 انجام شد.

- 2 صفحه کتاب ریاضی کار شد.

- عدد 2 تدریس شد و در دفتر ریاضی تمرین شد.

خواهشمندم دانش آموزانی که وسایل خود را تحویل نداده‌اند، روز دوشنبه همراه داشته باشند 

روز دوشنبه کتاب کلاغ سپید کار می شود، پس حتما کتاب کلاغ سپید تهیه شود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۲)

سرکار خانم قوامی عزیز, 
من افسانه مادر نگین هستم . بسیار ممنونم از اینکه از طریق وبلاگ ما را در جریان کارهای روزانه کلاس و بچه ها قرار میدهید. متاسفانه من علیرغم مراجعه مکرر به کتاب فروشی ظفر, هنوز موفق به تهیه کتاب کلاغ سپید نشده ام  ولی حتما فردا به جاهای دیگر سر خواهم زد تا کتاب را تهیه کنم.

با احترام و با تشکر از زحمات شما 
افسانه مجیدی 

 
پاسخ:
سلام و عرض ادب و بسیار خرسندم که وبلاگ را مطالعه نمودید،  پیغام شما را اکنون مطالعه کردم به همین دلیل صبح در روزنگار نگین جان دوباره کلاغ سپید را یادآوری کرده بودم.
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۶ ندا مامان کاملیا
از زحمات شما متشکرم که ما والدین رو از طریق وبلاگ در جریان قرار مىدهید 
سپاسگزارم
پاسخ:
سلام و عرض احترام، بسیار خرسندم که وبلاگ را مطالعه می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی