ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

درس سایه از کتاب علوم

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۱)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ آرزو حشمتی
سلام. من آرزو، مامان ستیا هستم. میخواستم از محبت ها و زحمتهای بی دریغتون برای بچه ها تشکر و سپاسگزاری کنم. با تلاش و حسن توجه شما نگرانی خانواده ها به حداقل میرسه. وقتی میبینم ستیا انقدر شما رو دوست داره و خوشحاله ما هم خوشحالیم و به ارامش میرسیم. امیدوارم با همکاری یکدیگر سالی پر از شادی و موفقیت در پیش رو داشته باشیم.
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت شما اولیای گرامی 
بسیار خوش حالم که در خدمت خانواده‌ی پیگیر و با محبتی همچون شما هستم و امیدوارم امسال سال بسیار شاد و پر باری برای ستیای عزیزم باشد، زیرا در کنار درس و آموزش برای من روحیه‌ی فردی و پرورش کودکان دلبندم بسیار حائز اهمیت است.
با تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی