ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

ریاضی و کلاس اول

ریاضی و کلاس اول ابتدایی

شعر نشانه ب

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ

بـ غیر آخر          ب آخر

وقتی که لبخند میزنی

ب را به یادت میاری

خالی به زیر لب داره

غیر آخر و آخر داره

من ب آخر هستم

همیشه آخر هستم

دوستم بـ غیر آخر

هیچ وقت نمیاد آخر



( من که یه دیوار دارم         یه نقطه زیر پا دارم 

   اسمم چی بود؟              بـ غیر آخر

   من که دو دیوار دارم         دو نقطه زیر پا دارم

   اسمم چی بود؟               ب آخر)  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
سیمین قوامی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی